radovi su uveliko u toku- ko je išao vozom ili kolima mogao je da vidi početak tunela i nogare vijadukta- najveći problem je što su posekli šumu, uništili iskopine i nalazišta iz Rimskog doba, a za stanicu nadam se da neće ukinuti, stanari moraju nekako da odu do gradova na posao- za 1majske praznike sam baš iz čortanovaca putovala na posao i mogu reći da je svako jutro bilo 26 putnika a vozovi su uvek prepuni, sedi se na pomoćnim sedištima- bilo jutro ili podne
Pa ne gradi se tunel ispod cele Fruske Gore nego je to verovatno samo kratki paralelni tunel pored vec postojeceg. Iance deo Beograd Novi Sad je 'rekonstruisan'vec vise puta tj. zapocinjano je a sta je posle sa parama bilo niko ne zna. Od Novog Sada prema Subotici vozovi isu 40 km/h a krajem 80-ih su isli 160 km/h.
Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje
idući kroz tunel:
Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
Realista zna da dolazi voz
Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje
idući kroz tunel:
Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
Realista zna da dolazi voz
U nekimm ‘normalnim’ zemljama stanice brzih železnica nisu po centru grada i imaju transport link do istog. Stotine TGV stanica npr po Francuskoj su kilometrima udaljene od samog centra...
Nije bitno sta se gradi , vazno je biti protiv i naci hiljade zamerki . Naravno da pruga mora biti obezbedjena pa i autoput je obezbedjen ogradom ! Izgradnja zeleznicke trase je skupa kao i putna ako ne i skuplja . Koliko god da se ulozi isplatice se i sreca nasa pa ce radovima upravljati Rusi i CIP bez uticaja lokalnih "politicara" , barem se tome nadam . Imamo mnogo primera kakav los uticaj ima "politika" od autoputeva do Zezeljevog mosta . Iskreno se nadam da je ovo veliki povratak zeleznice u Srbiji .
Malo razmišljanja i gledanja mape pre komentarisanja ne bi bilo na odmet.
Pruga kroz ravnije predele bi podrazumevala previše kruženja i dužu trasu (kao u slučaju autoputa, kojim treba 15-20 km više nego prugom). Bio bi neophodan i novi most preko Dunava kod Beške i prolazak kroz močvarno zemljište na bačkoj strani, a pitanje je i kako bi se tom trasom uopšte stiglo do železničke stanice u Novom Sadu i koja bi onda bila svrha novog Železničko-drumskog mosta (na mestu nekadašnjeg Žeželjevog). Petrovaradin i Sremski Karlovci bi tako ostali bez pruge. Zato je ovo rešenje sa tunelom i vijaduktom kod Čortanovaca mnogo bolje.
Ta pruga se pravi zbog transporta i prolaska brzih putnickih vozova tako da nece stajati u svakom selu a stara pruga ce sluziti za lokalne vozove.beci deo pruge kroz sumu ce biti na stubovima tako da ce krda bizona i ostalih africkih zveri prolaziti ispod kao i seljaci koji kradu sumu ako vam je to najvaznije u vasim zivotima .I da veci deo pruge ce platiti kinezi i madjari jer im je potrebna za njihovu trgovinu tako da cisto sumnjam da ce niki nas lopovcic da se tu ugradi ako zeli da doceka sledecu godinu .
Iz tunela pruga direktno izlazi na vijadukt tako da će minimalno ograničavati kretanje životinja. Pritom, za razliku od puta Novi Sad – Ruma, pruga Novi Sad – Beograd ide odbodnim delom nacionalnog parka, a vozovi ne ispuštaju izduvne gasove te je ova pruga mnogo ekološki prihvatljivija od puteva na Fruškoj gori.
Zezeljev most kosta 46 miliona dolara a ovaj vijadukt i tunel 337 miliona dolara sto sigurno nije konacno. Jeftinije bi bilo da se pruga izmesti u ravnije predele a ne da se prave ovoliki troskovi.Ovo je ocigledno izmisljanje radova kako bi se mnogi ugradili.
Zaista ne razumem kako se jedan nacionalni park moze prostirati duz povrsine zeleznicke pruge? Ako se u tom ekoloski osetljivom podrucju gradi pruga zar nije logicno da se ona izdigne iznad sume umesto sto ce se postaviti usred sume i ograditi bez mogucnosti da zivotinje migriraju?
Чини ми се да тим брзим возовима неће баш бити препоручљиво да путују особе које морају да пију диуретике. Замислимо пензионера који, услед деловања лека, оде у тоалет а ушао је у воз на станици Инђија пустара и треба да изађе на станици Чортановци Дунав. Он једноставно неће окончати уринирање, а услед брзине кретања, очас посла завршиће у Врбасу... Мислите и о томе док сањате отворених очију, мили нам обећивачи светлије будућности
Ograđena pruga kroz šumu, a nigde se ne spominju nadvožnjaci ili tuneli za prelaz životinja? Eu standardi u koje se kunete više nego išta ih predviđaju.
Rusi plaćaju basnoslovno mnogo rusku firmu da nam gradi tunel. Mi dobijamo kredit sa kamatama, do naših praunuka. Naravno da nije bilo slavlja na početku.
kad sam ja bila klinka bio je tunel kod Cortanovaca .novi tunel je pored ili u drugom pravcu ?volela bi znati
kako nije bio svecani pocetek ???
bas niko prva lopata ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počela izgradnja tunela kroz Frušku goru, najteža deonica brze pruge
Autor: RTS
Novi Sad
•22.10.2017.
•16:44
Komentari 26
ggg
zoki
Nisam (ro)bot
Чортановци
kuzze detelinara
Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje
idući kroz tunel:
Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
Realista zna da dolazi voz
kuzze detelinara
Izgradnja pruge kroz vrleti oboda Fruške Gore zahtevan je poduhvat. Otud tako ingeniozna kreditno-finansijska konstrukcija. Skrojena u tunelu usred mraka, gde sija zvezda... znate dalje
idući kroz tunel:
Pesimista svetlo u tunelu vidi kao udaljeno
Optimista svetlo u tunelu vidi kao izlaz
Realista zna da dolazi voz
YU
Pruga
Retard country
Seka Persa
realno
iliiiy
Ns 49
Goran
Vojvosadjan
deda
Nikola
Pruga kroz ravnije predele bi podrazumevala previše kruženja i dužu trasu (kao u slučaju autoputa, kojim treba 15-20 km više nego prugom). Bio bi neophodan i novi most preko Dunava kod Beške i prolazak kroz močvarno zemljište na bačkoj strani, a pitanje je i kako bi se tom trasom uopšte stiglo do železničke stanice u Novom Sadu i koja bi onda bila svrha novog Železničko-drumskog mosta (na mestu nekadašnjeg Žeželjevog). Petrovaradin i Sremski Karlovci bi tako ostali bez pruge. Zato je ovo rešenje sa tunelom i vijaduktom kod Čortanovaca mnogo bolje.
Rade
Nikola
Mile
Deks
Gladius et anus
Samo se nerviram
Borivoje
baba
kako nije bio svecani pocetek ???
bas niko prva lopata ?
Zivan
PGS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H